اس ام اس عاشقانه

پــــــــــــــرواز



 

شاد بودنت را در کف دستانم می نویسم ، تا در وقت دعا اولین خواسته ام از خدا باشد .
::
::
دلتنگ کودکی ام ، یادش بخیر ، قهر میکردیم تا قیامت ، لحظه ای بعد قیامت می شد !
::
::
جریان چیست ؟ هیچگاه جسد کسانی که میگویند برایمان میمیرند پیدا نمیشود !
 ::
::
هنوزم که هنوزه تیشه به دست دارم ، به کوه می روم اما نای کندن ندارم .
::
::
تمام جاده های جهان را به جستجوی نگاه تو آمده ام ، پیاده ، این تو و این پینه های پای من ، حالا بگو در این تراکم تنهایی ، مهمان بی چراغ نمی خواهی ؟
::

::
جهان با بودنت مثل بهشته / خودت انسان ولی روحت فرشته / خدا نام تو را با خط زیبا / میان دفتر قلبم نوشته
::
::
مینویسم؛ “دوستت دارم” نگو تکراریست،شاید روزى نباشم که تکرارش کنم
::
::
تو تغییر نور را در آسمان تماشا می‌کنی
من چشمهای تو را . . .
::
::
بدون گذرنامه ازخیالم عبورخواهی کرد

مهربانیت را مرزی نیست . . .

::
::
مرا کجا صدقه کرده ای که مدام بلای بی تو بودن سرم میاد !
::
::
به اندازه ی …..

بی خیال ….

تو فکر کن دوستت ندارم

من از پس اندازه گرفتنش بر نمی آیم !
::
::
بعضی حرف ها را فقط دست ها به هم میزنند

فقط دستها…

هزاران بوسه بر دستان خوش صحبتت . . .
::
::
هوا سرد است اما سرما نمیخورم

تو نگران نباش ، کلاهی که سرم گذاشتی تا گردنم را پوشانده است . . .

::
::
تـا کــی بــه انـتـظـار گـذاری بـه زاری ام

باز آی بعد از این همه چشم انتظاری ام

در سیـنه پنهـان کـرده ام گنـجیـنه ای از داغ غم

تا می توانی سعی کن ای عشق، در ویرانی ام
::
::
چه “شوری” میزند دلم وقتی…

در چشم دیگران

انقدر “شیرین” میشوی !

::
::
عزیزم من خیلی وقته کارت قرمزمو گرفتم

فقط دارم آروم آروم زمینو ترک میکنم واسه وقت کشی . . .
::
::
برای گفتن نامت بهانه لازم نیست . . .

کافیست زبان باز کنم

کلمات خودشان

دنبال تو می گردند … !!!

::
::
ازشیشه باش اما به همه بگو ازسنگم…

مردم این زمانه همه به دنبال شکستنند….
::
::
بـرچیـن از لبــانـ ِ من بغـض کـالـی را کـه

تـُرش از نبـوسیـدن روی تــوست

::
::
گفته بودی برایت چیزی بنویسم

چیزی نمی نویسم !
چشم هایم را که بخوانی

برای ســـــــــــال ها از تو نوشتن کافی است . . .
::
::
باران که می بارد ، دلم برایت تنگ تر می شود

راه می افتم ، بدون چتر ! من بغض میکنم ، آسمان گریه !

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تاريخ جمعه 6 بهمن 1391برچسب:,سـاعت 12:15 نويسنده رومینــــــــــا
яima